Even wat info, geen groot verhaal - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Ellen Kurvers - WaarBenJij.nu Even wat info, geen groot verhaal - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Ellen Kurvers - WaarBenJij.nu

Even wat info, geen groot verhaal

Blijf op de hoogte en volg Ellen

12 April 2014 | Thailand, Chiang Mai

hey allemaal,

Als ik thuis ben zal ik een laatste blog maken over mijn laatste dagen in thailand, voor nu kort wat informatie.

Ik ben gaan duiken in Koh tao, waar ik mijn ' open water' duikdiploma heb gehaald! ik mag nu overal ter wereld duiken tot 18 meter diep. Daarna ben ik naar Koh Phangan gegaan waar ik vooral de half moon party wilde meemaken. Super gaaf!!
Vervolgens had ik een bus naar bangkok, waarna een vlucht naar Chiang mai! Heerlijke stad is het :) Dus dat even in het kort.

Ik kom 16 april weer naar huis (ja dat is al over 4 dagen!!).
Ik heb een vlucht om 9.55 vanaf bangkok suvarnabhumi. Om 13.00 kom ik in dubai airport aan. Waar ik even de benen kan strekken en een hapje kan eten. Om 14.50 heb ik vanaf datzelfde vliegveld een vlucht richting Dusseldorf waar ik om (als alles goed gaat) 19.40 land! Vluchtnummer: EK0057.
Mocht je me willen verrassen en mij opwachten op het vliegveld, dan weet je nu alle gegevens ;) haha.

Tot snel lieve mensen!

  • 16 April 2014 - 14:27

    Karin:

    Hoi Hoi Ellen

    Gelukkig......weer bijna thuis, althans voor al die mensen die op je wachten en je gemist hebben.
    Maar na deze prachtige ervaring zal jij het ook weer fijn vinden denk ik zo.
    Wij hebben met plezier je reisverhalen gevolgd vanuit de HEMA.
    Mogen wij je een goede thuiskomst toewensen en tot snel weer eens!!!!!

    Groetjes Karin en de rest van het gezelschap!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

Actief sinds 13 Dec. 2013
Verslag gelezen: 403
Totaal aantal bezoekers 16043

Voorgaande reizen:

16 Januari 2014 - 16 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: